Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

הפועל ירושלים קהל - תחרות מלכת היופי, 1953 - ארכיון הסרטים הישראלי - סינמטק / הפועל נופר אנרגיה גליל עליון.

10.10.21 | ראשון | 19:25. הערב (מוצש) הקהל חזר לארנה אחרי כמעט שנה . מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . הפועל נופר אנרגיה גליל עליון. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית.

הערב (מוצש) הקהל חזר לארנה אחרי כמעט שנה . ס×'רו את ×
ס×'רו את ×"מינוס: ×'ית"ר ירושלים ניצח×" את נתני×" - ×›×"ור×'ל from img.haarets.co.il
הפועל נופר אנרגיה גליל עליון. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: אחת הקבוצות שהכי נפגעו מהיעדר הקהל בשנה האחרונה היא הפועל ירושלים שבמשחקים רבים שיחקה ללא אנרגיות. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, .

10.10.21 | ראשון | 19:25.

לאחר 21 שנה שב הדרבי הירושלמי. הפועל נופר אנרגיה גליל עליון. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . גביע ווינר סל, 1/2 גמר: 10.10.21 | ראשון | 19:25. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים.

מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. 10.10.21 | ראשון | 19:25. גביע ווינר סל, 1/2 גמר:

הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. מעל כולם: או×
מעל כולם: או×"×"×™ מכ×'×™ חיפ×" ×"ם ק×"ל ×"עשור from images.one.co.il
תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). לאחר 21 שנה שב הדרבי הירושלמי. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. גביע ווינר סל, 1/2 גמר:

הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,.

10.10.21 | ראשון | 19:25. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). אחת הקבוצות שהכי נפגעו מהיעדר הקהל בשנה האחרונה היא הפועל ירושלים שבמשחקים רבים שיחקה ללא אנרגיות. לאחר 21 שנה שב הדרבי הירושלמי. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים. הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל נופר אנרגיה גליל עליון. גביע ווינר סל, 1/2 גמר:

אחת הקבוצות שהכי נפגעו מהיעדר הקהל בשנה האחרונה היא הפועל ירושלים שבמשחקים רבים שיחקה ללא אנרגיות. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך.

הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. - ×'ולר מ×'ט מ×
- ×'ולר מ×'ט מ×"צ×": מכ×'×™ יפו - נור×"×™×" ירושלים from www.goler1.co.il
הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים. הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. מול קהל אוהדיה המקומיים, החבורה של אורן עמיאל מאמנה החדש של ירושלים, . שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. הפועל נופר אנרגיה גליל עליון.

הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך.

שם הקבוצה, סהכ משחקי בית, סהכ קהל, ממוצע קהל, סהכ תפוסה, % תפוסה. חשודים נעצרו על ידי המשטרה בגין יידוי אבנים לעבר קהל האוהדים. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. תענוג היה לראות קהל כה גדול במשחק בין שתי קבוצות, שלפחות אחת מהן, הפועל ירושלים, אינה מושכת קהל פוטנציאלית. גביע ווינר סל, 1/2 גמר: הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. הפועל ירושלים פרסמה היום (ראשון) את נתוני הקהל המרשימים במשחקי הקבוצה בפיס ארנה במשך. האתר הרשמי של מועדון האוהדים הפועל ירושלים, המנוהל עי עמותת קטמון מועדון אוהדים אחת הקבוצות שהכי נפגעו מהיעדר הקהל בשנה האחרונה היא הפועל ירושלים שבמשחקים רבים שיחקה ללא אנרגיות. הערב (מוצש) הקהל חזר לארנה אחרי כמעט שנה . הפועל ירושלים בכדורגל, בואו לראות את כל הכתבות, החדשות, התוצאות, הביקורות והניצחונות של הקבוצה, רק אצלינו בכל העיר ירושלים. תקציר ניצחונה של ביתר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים (ספורט1). 10.10.21 | ראשון | 19:25.

הפועל ירושלים קהל - תחרות מלכת ×"יופי, 1953 - ארכיון ×"סרטים ×"ישראלי - סינמטק / הפועל נופר אנרגיה גליל עליון.. הערב (מוצש) הקהל חזר לארנה אחרי כמעט שנה . אחת הקבוצות שהכי נפגעו מהיעדר הקהל בשנה האחרונה היא הפועל ירושלים שבמשחקים רבים שיחקה ללא אנרגיות. הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא. הפועל ירושלים, ששבה לליגה הבכירה, לא הייתה יכולה לבקש חזרה טובה יותר,. לאחר 21 שנה שב הדרבי הירושלמי.

הפועל חיפה והפועל ירושלים שהעפילו לשלב הבא הפועל ירושלים. לאחר 21 שנה שב הדרבי הירושלמי.